Pomůcky mají ve výuce dětí své nezastupitelné místo. Naplňují zásadu názornosti důležité zvláště u dětí mladšího školního věku, které pracují spíše s konkrétním myšlením. Pomůcky nám pomáhají také s naplňováním principu multisenzoriálního učení využívající zapojení více smyslů, do učení, díky čemuž si vstřebávané informace rychleji zapamatujeme, z paměti si je lépe vybavujeme a také si je déle v paměti udržíme. Práce s pomůckami je pro děti motivující a aktivizují je ke vzdělávání. Díky nim dokážeme dětem vytvořit prostředí, v němž budou ve vyučovacím procesu aktivnější a samostatnější, čímž vytváříme předpoklad pro další sebevzdělávání. Podívejte se na pomůcky, které vytvářili naši studenti učitelství Hláskosloví I Slovní zásoba I Tvarosloví I Skladba
Další zajímavé pomůcky |