Home
Didaktika ČJ
Didaktika ČJ na 1. stupni ZŠ
ČJ jako vyučovací předmět
Vyučovací proces
Didaktické zásady při výuce ČJ
Vyučovací metody
Vyučovací metody v ČJ
Poznávací metody ve výuce ČJ
Organizační formy výuky
Budování nových poznatků
Upevňování a prohlubování poznatků
Diagnostika a hodnocení
Motivace
Učební materiály
Koncepce vzdělávání
Výuka ČJ na 1. stupni
Přehled učiva ČJ
Autorská dílnička - naše publikace pro ZŠ
Didaktický koutek - videonáměty na vyvození učiva
- Procvičujte s VŠEVĚDEM
Přípravy na hodinu ČJ
Pravopisná cvičení
Pomůcky pro ČJ
Výukové aplikace pro ČJ
Výukové weby pro ČJ
Publikace pro ČJ
Kurikulární dokumenty
Čtenářská gramotnost
Čtení
Literární výchova na 1. stupni ZŠ
Čtenářská gramotnost
Čtenářské strategie
Informační výchova
Knihovnička
Rozvoj dispozic k učení
Rozvoj zrakového vnímání
- Zraková orientace v prostoru
- Pravolevá orientace
- Levo-pravý pohyb očí
- Zraková diferenciace
- Zraková analýza a syntéza
- Zraková paměť
Rozvoj sluchového vnímání
- Sluchová orientace v prostoru
- Sluchová diferenciace
- Sluchová analýza a syntéza
- Sluchová paměť
- Rytmicita
Rozvoj motoriky
- Jemná motorika a senzomotorika
- Grafomotorika
- Uvolňovací cviky
Speciální vzdělávací potřeby
Specifické poruchy učení
Podpůrná opatření
- Dyslexie
Reedukace dyslexie
- Dysgrafie
Reedukace dysgrafie
- Dysortografie
Reedukace dysortografie
Lateralita
ADD / ADHD
Mimořádné nadání
↓
Kontakt
Stavba slova
Jak na český jazyk
Dnes je 15. 10. 2024 | Svátek má: Tereza | Počasí v Olomouci: 11.51 °C
| Počasí zítra: 14.13 °C